Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

c:

Av Liz - 22 mars 2013 16:36

Hajj!!

Vi började skolan 8.00 (som vanligt) men slutade 10.40 Värsta lyxen eller hur?! Så jag va med två kompisar från att vi slutade till halv tre :3 Vi hade jättekul :D Vi hittade på ett eget språk, FiFi-språket. Kan avslöja att jag heter Yolo där och mina kompisar heter Lol och Lossy. Lossy (kmr använda dom namnen nu, hehe..) ska åka till Ullared på påsklovet, så hon ska fråga om jag och Lol kan följa med c: Hoppas det går..   


Ikväll ska min lillebror ha kalas. Ska väl bli kul (tur för mig att det är släktkalas).

Det var allt jag hade att säga.


Ha´re gött igelkött^^

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

C:

Av Liz - 25 mars 2013 19:20

Idag har jag och min bästis haft picknick :3 Min kanin och en kanin som hon passar var också med, och det var jättekul C: Imorron ska jag få åka till ullared för första gången. Spännande o.o Men jaja, vi ska åka kvart över sju imorron bitti.   He...

Av Liz - 24 mars 2013 19:38

Hej allihopa^^   Jag fyllde år för nästan två veckor sedan, och igår (lördag) hade jag mitt kompiskalas :D Alla sov över. Jag fick en bok, tre halsband, ett armband, en ring (mustashring), parfym, en klubba, ett påskägg med godis, biobesök, 20 kr...

Av Liz - 21 mars 2013 17:02

1. Jag älskar allt godis utom lakrits. 2. Mina favoritord är: Kanske och vet inte. 3. Mina idoler är One Direction. 4. Min kanin Lissy är en blå (grå) dvärgvädurshona. 5. Jag tycker att alla borde vara avundsjuka på min klass. 6. I skolan ä...

o.o

Av Liz - 21 mars 2013 16:33

Hej :3 Nu ska jag snart iväg till stallet (kl 6 för att vara exakt). Är rätt säker på att jag får Nixe. Hon är jättelugn med dom lite mindre duktiga, så vissa tycker kanske: åhnej, Nixe som är så seg... Men när man hoppat Nixe i sådär sjuttio cm så...

Av Liz - 20 mars 2013 19:20

Ja som sagt: gott & blandat :3 Dagens gåta: Vem är det som går och går men aldrig kommer till dörren?? Svar: ?? Det är INTE klockan. På lördag ska jag ha övernattningskalas! Alla som kommer ska sova över, utom en.. Vi ska äta friterad kyckl...

Presentation


Hejsan! Jag är en tjej på 12 år. Läs gärna min blogg om.. lite allt möjligt ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards